13 augusti 2010

Höstnytt



Jag älskar att handla höstkläder, ja jag gillar hösten överhuvudtaget. Alla vackra färger i naturen, luften och att tända en massa ljus och bara mysa!! Men än är den inte här men den är på gång, det känns i luften!
Dessa supersnygga LOW HARDY BOOT kommer att bli en favorit i höst men även snygga att ha redan nu till klänning eller kjol. Ska på 30års fest om ett par helger då blir det dessa till en gammaldags rosa "country" klänning, tror jag blir supersnyggt!!:)
Önskar er alla en trevlig helg!!
kramar Johanna

4 kommentarer:

  1. Skitsnygga! Jag har två par Primeboots om du vet vad det är, ett par svarta "vanliga" och ett par bruna med högt skaft. Jag använer dem till nästan allt! Har haft dem svarta i nästan fyra år och inte tröttnat än, så sköna! Ok, de är dyra men blir inte så mycket ppa (pris per användning), då jag har dem jämt, året om.
    Grattis till ett bra köp!

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Supersnygga stövlar, var har du hittat dem? //kram maria

    SvaraRadera
  3. Heej!

    Fiiina de är! Jag har likadana :) Fanns förra året på Bianco men då sålde de slut så snabbt :(. Så nu var jag snabb och fick ett par levererade av Linda från butiken i Linköping :) De är ju såå snygga och grymt sköna!

    Hoppas allt är bra med er!!? Nu är det dags för en fika igen tycker jag! När kan ni??

    Kraam på dig!

    SvaraRadera