11 mars 2009

lite kök













Idag tog jag bort vintern ifrån hyllorna i köket och plockade fram dessa härligt vårliga burkar ifrån greengate. De får samsas med bland annat POPCORN & GODIS skål ifrån Bruka, zink korg som passar så bra att förvara ljus i och liten burk till te från Bloommingville! Den kommer att dyka upp på fler ställen då det är en av mina favoriter:)


Längtar tills jag kan plocka in lite färska blommor ifrån trädgården och sätta lite färg och sprida doft med. Är ganska så försiktig med färg som ni kanske märker:)



12 kommentarer:

  1. Åh så fint det blev på hyllan!! Älskar de där burkarna :) Och vad fina dörrarna blev, superbra!!

    Guu va jag längtar nu, till våren och att vi kan börja va ute mer, känns som du säger, vi sitter ju mest inne och ugglar :)

    Fast snart är det Leila på landet och då är det ju helt okej och sitta och mysa framför teven med en kopp te och lite gott :)

    Kram! Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Åh vad fint du har det där på hyllan!!
    Gillar korgen du har ljusen i, jättesnygg!

    fina tavellister du fått oxå,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Fint och vårigt på hyllan har du fått...
    Fina bilder tar du oxå...
    Kram lvet på landet

    SvaraRadera
  4. Vad kul att hitta hit! Vilken fin blogg du har. Gillar hyllan i köket! Brukas skålar med Popcorn och Godis har jag också, de är så fina. Ha det bra! Kram L-L

    SvaraRadera
  5. Grymt fint! Vilken snygg samling!

    kram

    SvaraRadera
  6. Så fint du har det på din kökshylla. Nu har jag fått lite ny inspiration till att börja fixa till det lite i köket. Det är så lätt att man kör fast i gamla "mönster".
    Tack för inspirationen!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Jättefint! Jag fullkomligt älskar ju GreenGates saker!!:-). Ha en fin kväll, kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vilka jättefina bilder. Och ditt kök ser jättemysigt ut.
    Ha en bra helg!
    Hälsn MARIA

    SvaraRadera
  9. Så sött & fint du gör. Burkarna är ljuvt romantiska. Det är så kul att fixa & dona när man har tid. Själv ska jag ha en plock dag med lite städning & annat fix.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Vilket fint vårkök du visar! Jättesöt greengate burk;-)

    Det är så kul med hyllor som man kan plocka om efter årstid & humör.

    Trevlig helg, kram Lena

    SvaraRadera
  11. Hejsan!
    Kul med en ny blogg, du har det väldigt fräscht och fint. Gillar vitt och fina ljusa färger. Burkar á la Leila är så gulligt!
    Ha en bra vecka!
    Susanne

    SvaraRadera
  12. Du får ju massa kommentarer. Kul! Jag behöver tips, råd och inköp när ni är här för att kunna mysa till mitt egna boende! Tacksam för hjälp...

    KRAM

    SvaraRadera